Wednesday 4 October 2017

Binary Alternativ Indikator Software Utveckling


Vad är binära alternativ Binära alternativ är en typ av alternativ där avbetalningen är strukturerad för att vara antingen ett fast ersättningsbelopp om alternativet löper ut i pengarna, eller ingenting alls om alternativet löper ut ur pengarna. Dessa typer av alternativ skiljer sig från vanliga alternativ för vanliga och kallas även ibland som alternativ för alla eller inga alternativ eller digitala alternativ. Sanningen om binära alternativ Binära alternativ har blivit mycket populära och lockar till sig många nybörjare, som lättare kan handla binära alternativ än att göra verklig handel, eftersom positionshanteringen är utanför ekvationen. De flesta känner att de har en kant eftersom de kan läsa tekniska diagram, men ignorera att korta prisrörelser är helt slumpmässiga och har inget att göra med teknisk analys. Binära alternativ har en utgångstid, och därför lockar du vinsten i två dimensioner: pris och tid. Oddsen för det framtida priset är över det aktuella priset under en bestämd tidsperiod, alltid en 50 chans, och därmed handlar binära alternativ faktiskt spel. Självklart bör inte all användning av binära alternativ betraktas som spelande. Binära alternativ kan användas som försäkring för att säkra faktiska positioner i andra tillgångar, till exempel guld, silver eller lager. Men gör inget misstag, handla binära alternativ utan en underliggande handelsstrategi är spel. Den matematiska sanning är att med hjälp av fasta 50-50 satsningar har mäklaren en kant och du måste vara rätt 55 för att din insats ska kunna ha ett neutralt förväntat värde på lång sikt. Ingen, oavsett hur kunnig, kan konsekvent förutsäga vad ett lager eller råvara kommer att göra inom en kort tidsram. Kommer Apple-aktier att gå upp eller ner de närmaste 10 minuterna, Om det inte har varit några stora meddelanden från företaget, finns det inget sätt att ens gissa på det. Den goda nyheten Den goda nyheten är att den binära optionsmarknaden låter dig hitta affärer med positivt förväntat värde, för inte alla insatser har samma kostnad eller har samma utdelning. Skulle du satsa 25 och få betalt 75 för en lyckad myntflip Du borde definitivt, för din utbetalning överstiger oddsen för evenemanget och du skulle tjäna pengar på lång sikt. Detta kan också uppnås på binärmarknaden, allt du behöver är lite tålamod. Till exempel, om marknadssentimentet är väldigt hausstarkt kan du hitta mycket billiga säljalternativ direkt efter det att den aktuella fältet har öppnat. Det är inte ovanligt att se säljalternativ prissatta vid 35 eller 40 strax efter öppningen under en uptrend. Det här är underbart, för att du kan satsa i en 5050-händelse med en utbetalning på 3565 eller 4060. Det är inte heller ovanligt att hitta köpoptioner prissatta till 35-40 om marknadssynet är baisse. Dessutom finns det ett rimligt tidsfönster efter att baren har öppnats under vilken du fortfarande kan placera vad med samma chanser att vara rätt: 50. Faktisk handel är mer lönsam än binär optionshandel men behöver mer kunskap eftersom näringsidkaren måste genomföra exitstrategin. Om du är en nybörjare, rekommenderar jag dig att studera och lära dig att handla. Börja här Så här handlar du Handel med Pz Binär Options-indikatorn är en bit tårta. Indikatorn analyserar prisåtgärder mönster och visar viktig information i det övre högra hörnet av diagrammet vid stängning av fältet. Hur mycket ska du betala för ett samtal? Hur mycket ska du betala för ett säljalternativ. Kan handeln fortfarande placeras. Ta en titt på några exempel nedan: Mer information Indikatorn visar tidigare värden på diagrammet och implementerar en relativ styrktoscillator som mäter Den övergripande tendensen med två rörliga medelvärden: Om huvudlinjen ligger ovanför signallinjen tenderar stängerna att stänga över det öppna priset och vice versa. Vidare är starka utbrott eller falska utbrott riktningsfaktorer att ha i räkning, och visas på diagrammet genom ett drag på ljusstaken. Vanliga frågor Denna indikator visar inte vilken riktning som ska handlas. Det är korrekt, det gör det inte. Du bör handla i båda riktningarna med tanke på möjligheten. Vilket är indikatorns strejkhastighet Det finns ingen strejkfrekvens Indikatorn beskriver inte vilken riktning som ska handlas, eftersom det inte går att förutsäga resultatet av nästa stapel. Indikatorn visar hur mycket det är rimligt att betala för både samtals - och säljalternativ. Med tanke på möjligheten bör du handla båda riktningarna. Vad är oscillatorn för oscillatorn visar riktningen för alla staplar i diagrammet och två glidande medelvärden som visar marknadsutvecklingen. Om huvudlinjen ligger ovanför signallinjen är marknaden bullish och vice versa. Du kan använda denna information för att fatta diskretionära beslut. Handlar du binära alternativ Nej, jag handlar inte binära alternativ. Jag föredrar faktisk handel eftersom 1) Jag kan låta vinsten gå för dagar, veckor eller månader efter eget gottfinnande, 2) Jag har mycket mer kontroll över min handel och 3) Avkastningen på min personliga tid är mycket högre. Men jag kan så småningom använda alternativ för att säkra mina positioner. Relaterade produkterFörsta av allt Låt mig presentera mig själv för dig. Mitt namn är Alex. Jag är en näringsidkare och mjukvaruutvecklare. För några år sedan hittade jag ett lukrativt sätt att tjäna pengar från mitt hem. Jag introducerades i världen av binär optionshandel. Först och främst var det som en hobby mot mig. Jag körde ett mjukvaruutvecklingsföretag och min huvudsakliga inkomstkälla var från order som jag fick för att koda olika typer av programvara som inte var ansluten till finansmarknaderna på något sätt. På senare tid började jag lära mig världen av finansmarknadshandel och hitta binära alternativ som det enklaste och mest praktiska sättet att handla. Efter ett stort antal sömnlösa nätter lyckades jag äntligen hitta ett sätt att marknadsanalys som fungerade för mig som jag ville. Jag var glad att hitta något som fungerade men jag mötte också ett problem. När handeln var, var mina diagram ofta vanliga med många indikatorer. Om du redan försökt handel, är du säker på att du förstår mig hur det känns när du behöver titta på ett dussin indikatorer på dina diagram. Egentligen är det inte dåligt när du har många indikatorer. Problemet är hur du tolkar vad de visar för dig. Vanligtvis är det inte en lätt uppgift, eftersom indikatorerna ofta leder dig till förvirring och inte till rätt beslut. Sedan arbetade jag mer för att välja handelsmetod och indikatorer som gav mig bästa resultat. Jag säger inte om stora vinnare över natten. Jag berättar om konsekventa långsiktiga resultat. Detta är faktiskt vad jag behövde. Jag förstod klart att riktiga pengar gjordes steg för steg i en lugn takt och inte med framgång över natten. Tro mig, det här är sanning som togs med dig redan av en framgångsrik näringsidkare. När du handlar måste du vara disciplinerad och dedikerad till din handelsmetod. Och för att vara tillägnad något, borde du känna dig bekväm när du arbetar med den. Jag föredrar alltid att göra saker enkelt. Jag förstod om jag inte behövde använda en massa indikatorer, det skulle vara lättare att handla, först och främst psykologiskt. Lyckligtvis var jag en programmerare och inte bara en näringsidkare. Så jag bestämde mig för att lägga min strategi och indikatorer i ett program som skulle ge mig tydliga signaler. Jag ville inte sitta framför diagrammen och tittade på ett dussin indikatorer för att inte missa posten. Irsquove sätter i kod min bästa kunskap och bästa handelsindikatorer inklusive de som jag designade speciellt för min egen handel och aldrig gjort dem tillgängliga för allmänt bruk. Förresten har du någonsin tänkt på hur en bra strategi ska se ut som jag menar vad som egentligen är en bra strategi för dig Vad betyder det att ha en bra och pålitlig handelsmetod Varje person kan ha sin egen förståelse av frågan men jag är säker på att det kommer att finnas en sak som är gemensam i alla svar. Binära alternativ handlare söker en tillförlitlig strategi som konsekvent kommer att öka sina medel. Tro mig om du letar efter en strategi som kommer att vinna alla dina affärer, förmodligen hittar du aldrig en. Det finns så många saker som påverkar marknadsbeteendet så att även en mycket begåvad näringsidkare eller superprogramvara helt enkelt inte kan förutsäga dem alla. Du borde sluta jaga efter en strategi som bara får dig att vinna vinnande affärer. Detta är en väg till ingenstans. Dessutom kan du ofta träffa marknadsförare på nätet som erbjuder dig 90 vinstfrekvens när du säljer sina handelssystem. Tror det inte. Eller jag vill hellre säga att du borde förstå sådana påståenden på ett annorlunda sätt. Du ser ibland att du kan ha ens 100 vinnare på en dag men du kan förlora hela dagen. Så kommer ett sådant system hjälpa dig att jag tror nej. Vad du behöver är stabila resultat. Du behöver inte ha 100 eller 90 vinstfrekvens för att skapa ett levande binärt alternativ för handel. Egentligen behöver allt du behöver på lång sikt stabila resultat på 70-80 vinstfrekvens. Detta är faktiskt ett mycket bra förhållande som gör att du kan göra konsekvent vinst månad för månad och år efter år. De flesta bra system där ute kommer att ge dig 60 vinstfrekvens som inte räcker för att få konsekvent avkastning. Thatrsquos varför brukar handelsmän använda riskabla tekniker som Martingale när de måste dubbla eller tredubbla sin första insats efter en förlust för att återhämta de förlusterna. Detta är för farligt och inte ett bra sätt att handla om du vill stanna kvar i den här verksamheten länge. Dessutom gör nästan varje system där ute arbetet med flera indikatorer samtidigt, ibland är diagrammen överbelastade med indikatorer så att du kan se till att du ens ser ljusen tydligt. Såsom nämnts ovan leder sådana saker till förvirring och minskar din vinnhastighet och påverkar handeln på ett negativt sätt. Med min programvara kan du få en stabil långsiktig vinstfrekvens på 70-80 vinstfrekvens i binär optionshandel. Så det här är vad du behöver för att få en kant över din binära alternativmäklare. Jag nämnde medvetet ordet ldquolong-termrdquo flera gånger. Du ser mycket ofta när folk ser en annons som ldquo90 exakta binära alternativ systemrdquo, de vill vanligtvis prova det. Egentligen hittade jag mest nybörjare handlar alltid på en så hög vinstnivå. Jag vill bara berätta lite enkel men ändå väldigt viktig sanning om alla sådana ldquosuper trading systemsrdquo eller ldquohighly precise indicatorsrdquo de annonser som du kan se på internet. När du testar något system, min eller någon annanersquos, måste du alltid förstå hur verklig noggrannhet mäts. Du måste handla minst 100 affärer för att se en riktig noggrannhet i handelssystemet. Vid utformningen av min metod testade jag också den noggrant justera och perfekta den. Thatrsquos varför jag alltid säger långsiktiga resultat är det som verkligen är viktigt. Endast långsiktiga resultat kan ge dig välstånd i ditt liv. Endast långsiktiga resultat kan förvandla dig från en nybörjare till en professionell investerare. Och här är varför jag inte ger och kommer aldrig ge dig några löften om mycket höga vinstpriser eller garantier för framgång över natten eftersom jag inte vill säga vanligt marknadsföringsfluff här. Mitt mål är att visa dig hur verkligen sakerna händer i den här verksamheten. Jag har provat många strategier tillgängliga för köp eller gratis på internet. De flesta av dem gav mig inte mer än 50-55 vinstfrekvens. Hej, itrsquos som en flip av ett mynt. Det fanns system som fungerade ännu värre som inte alls kan användas i handeln. Itrsquos mycket viktigt att förstå hur marknaden fungerar, hur priset fungerar. Det finns tusentals olika indikatorer men vi kan använda dem alla, rätt självklart kan vi göra det. Om du vill skapa en riktigt bra arbetsstrategi borde du förstå marknaden, dess starka och svaga punkter. Du bör försöka förstå principerna om hundratals olika indikatorer och välja endast de som representerar marketrsquos beteende i mest sann grad. Eller du kan designa din egen om det behövs för att fylla i de saknade delarna av strategin. När indikatorerna användes var jag aldrig helt nöjd med hur indikatorerna visade mig whatrsquos som händer på marknaden. Så jag bestämde mig för att göra några förändringar i vissa indikatorer och designa mina egna som som ett resultat blev en del av min fulla metod. Efter att ha testat ett stort antal indikatorer och strategier gjorde jag min strategi att utvecklas och att det var hur Binär Options Beast föddes. Som jag sa tidigare finns det tusentals olika strategier på marknaden och vanligtvis är de flesta av dem för komplicerade att tillämpa. Vissa näringsidkare tror att om de har många indikatorer på sina kartor skulle de kunna ta bättre affärer. Det är inte sant. Verkligheten är annorlunda Faktum är att de mer indikatorer du har på ditt diagram desto svårare kommer det att vara att handla. Varför Det leder till förvirring. Det blir svårare att se den verkliga bilden av marknaden eftersom indikatorerna kommer att ge dig olika marknadsinformation som leder dig till förvirring. I mitt handelssystem kommer dina kartor att vara tydliga och enkla och signalerna är lätta att följa. Glöm ropiga kartor Glöm inte dussintals indikatorer på diagrammen Glöm komplexa saker När du använder mitt system kommer du att njuta av den enkelhet det ger. Programvaran du just har sett i videon är huvudmodulen i mitt binära optionsdjurssystem. Egentligen kommer du att få mycket mer än det. För att göra systemet verkligt universellt vilket kan fungera med ett stort antal utgångstider och handelsinstrument, programmerade jag ytterligare moduler som kan användas som separata system eller som verktyg för ytterligare bekräftelse av signaler. Som exempel vill jag visa dig hur en av mina extra moduler ser ut. Titta på bilderna nedan. Bilden ovan visar en speciell informationspanel som Ive är avsedd att använda med Binary Options Beast-huvudmodul eller som en separat singels programvara som kan ge signaler för ett stort antal utgångstider. Denna mjukvara visar inte bara viktig information om aktuell marknadssituation utan ger dig också signaler som du kan välja att få till din e-post eller telefon. Jag lär mig hur man arbetar med programvaran i handelshandboken som du kommer att få med din kopia av programvaran. Du gillar enkla anvisningar vilka pilbaserade indikatorer ger bra, jag har något speciellt för dig. Titta på skärmbilden ovan. Du kan se ett unikt verktyg i mitt system som ger dig enkel att använda pilbaserade signaler. PILAR REPARERAR ALDRIG Indikatorn mäter styrkan av nuvarande prisbeteende och kan därmed användas framgångsrikt som i trend och på platt marknad också. Jag tar helt enkelt två ljusutgångar i genomsnitt när du använder pilar. Kolla nu på skärmbilden ovan. Det här är den pilindikatorn men används i kombination med ett mycket unikt verktyg i mitt system som heter Beast Price Filter. Detta är en speciell prisfilterindikator som kan användas med vilken tidsram som helst. Du kan öka ditt vinstförhållande om du använder det som ett filter för pilar. Jag gillar alltid att använda den eftersom filterindikatorn är mycket noggrann och det reparerar jag inte medvetet att du visat ett M1-diagram eftersom kombinationen av pilsignalerna och prisindikatorindikatorn ger bra 60 sekunders signaler. Som du kan se min strategi ger dig möjlighet att handla med det stora utbudet av alternativtidstider. Det spelar ingen roll vilken typ av näringsidkare du är. Det spelar ingen roll om du föredrar kortsiktig eller långsiktig handel ndash mitt system hjälper dig med alla dina uppgifter. Utgångsintervallet är från 60 sekunder upp till det dagliga utgåvan. Detta är utbudet 99 av handlare använder. Faktum är att du kan försöka handla ännu längre, men det är inte nödvändigt att göra det eftersom det kommer att finnas väldigt få signaler på så långa avstånd om din utgång är mer än en dag. Dessutom varför väntar så länge om du kan tjäna pengar inom en dag, flera timmar eller bara minuter. Du kan handla alla finansiella instrument, det vill säga valuta, metaller, index eller aktier. Och kom ihåg att alla mina indikatorer kan ge dig alla slags signalvarningar som förenklar din handel kraftigt. När du har en signal, kommer de att varna dig med ljud, popup meddelande fönstret, email till din inkorg och även skicka ett SMS till din telefon. Ta bara en titt på de resultat du kan uppnå med mitt system. De viktigaste tekniska indikatorerna för binära alternativ. Överväga följande satsningar: Betala 45 för att satsa på att priset på guld kommer att ligga över 1200 på 1:30 p. m. i dag. Få 100 (55 vinst) om du vinner, förlora 45 annars. Ta emot 81 nu för att satsa på att NASDAQ US Tech 100 index kommer att gå under 2,224 klockan 2:00. i dag. Håll en vinst på 81 om din förutsägelse blir sann. Om det inte gör det, tappa 19. Betala 77 för att vinna 100 om USD-JPY valutakursen går över 78.06 klockan 2:00. idag förlorar du 77 om det inte gör det. Gain 33 om du satsar på priset på bitcoin kommer att gå under 379.5 klockan 3:00 p. m. i dag. Om det inte faller så mycket, tappa 67. Välkommen till binära alternativ. Allt eller inget, en eller noll, är dessa värdepapper tillgängliga på Nadex och Options Board Exchange (CBOE). Binära alternativ gör det möjligt för handlare att göra tidsbundna villkorliga satsningar på fördefinierade värden av aktieindex, valuta, råvaror, händelser och till och med bitcoinvärden. Som ett vanligt börshandlat alternativ. Varje binärt alternativ har ett tilläggspremie (45, 81, 77 och 33 i exemplen ovan), ett förutbestämt lösenpris (1 250, 2 244, 78,06, 379,5) och en utgångsperiod (1:30 pm 2 pm 3 pm i dag). Differentiativet är avvecklingspriset som kvarstår vid 0 eller 100, beroende på att villkoret är uppfyllt. Det håller netto vinst (eller förlust) fast. Alternativpremien är också kvar mellan 0 och 100. (Närstående: Guide till handel binära alternativ) Eftersom binära alternativ är tidsbundna och villkorbaserade spelar sannolikhetsberäkningar en viktig roll för att värdera dessa alternativ. Det hela beror på vilken sannolikhet det nuvarande guldpriset på 1 200 kommer att flytta till 1 250 eller över de närmaste fyra timmarna. De avgörande faktorerna är: Volatilitet (hur mycket och är det tillräckligt för att överträffa tröskelvärdet pris), Riktning av priset flytta och Timing. Tekniska indikatorer som är lämpliga för binär optionshandel bör innehålla ovanstående faktorer. Man kan ta en binär alternativ position baserat på spotting fortsatta momentum eller trend reverserande mönster. Låt oss titta på några av de populära binära alternativa tekniska indikatorerna: Wilders Directional Movement Indicators (DMI) Medelriktat Direktiv Index (ADX): Består av tre linjer, nämligen ADX, DI och DI - och deras relativa positioner, syftar denna indikator till att fånga styrkan i en redan identifierad trend. Här är tabellen för tolkning av trenderna: Svag, ohållbar Downtrend Image courtesy StockCharts Beroende på den identifierade drivkraften och trendstyrkan kan en lämplig buysellposition tas. Pivot Point (i kombination med stöd och motståndsnivåer): Pivot Point Analysis hjälper till att bestämma trender och riktningar för en viss tidsram. På grund av flexibiliteten i tidpunkten kan pivotpunkter användas för binära alternativ, särskilt för handel med högvätskemarginaler. Ett bra exempel (med beräkning och grafer) ingår i artikeln Använda Pivot Points i Forex Trading. Commodity Channel Index (CCI): CCI beräknar nuvarande prisnivå för en säkerhet i förhållande till genomsnittspriset under en viss tidsram. Den genomsnittliga prisnivån är vanligtvis det rörliga genomsnittet. Tidsperioder kan väljas efter önskemål, vilket gör det möjligt för näringsidkaren flexibilitet att välja när ett binärt alternativ löper ut. KKI är användbar för att identifiera nya trender och extrema förhållanden för överköpta överlåtna värdepapper. Det är mycket populärt bland daghandlare för kortvarig handel och kan användas med ytterligare indikatorer som oscillatorer. KKI beräknas med formeln: Pris är tillgångens nuvarande pris, MA är det rörliga genomsnittet av tillgångspriset och D är normalavvikelsen från det genomsnittet. Höga värden över 100 indikerar starten på en stark uppträngning. Medan värden under -100 indikerar starten på en stark nedåtgående trend. Stokastisk Oscillator. I en intervju sa skaparen av den stokastiska Oscillatorn, Dr. George Lane, att det följer hastigheten eller momentumet i priset. I regel förändras drivkraften riktning före pris. Denna viktiga underliggande detalj visar på extrema fall av overbuying och overselling, vilket möjliggör identifiering av reverseringar för bullish och baissefaser. Korsningen av K - och D-värdena indikerar handelsinmatningssignaler. Även om en 14-dagarsperiod är standard kan binära alternativhandlare använda sina egna önskvärda tidsramar. Nivåer över 80 indikerar överköp, medan de under 20 indikerar överlåtelse. Bollinger Bands. Bollinger-band fångar en viktig aspekt av volatiliteten. De identifierar övre och nedre nivåer som dynamiskt genererade band baserat på senaste prisflyttningar av en säkerhet. Vanligen följda värden är 12 för enkelt glidande medelvärde och två för en standardavvikelse för topp - och bottenband. Sammandragning och expansion av banden indikerar omkastningssignaler som hjälper handlare att ta lämpliga positioner i binära alternativ. Överköpta situationer indikeras om det nuvarande marknadspriset (CMP) ligger över toppbandet. Medan överföring anges när CMP är lägre än underbandet. En utmaning i binär optionshandel förutsätter rättvis utveckling av en trend under en viss period. Till exempel kan en näringsidkare ta rätt position för ett index, förutsäga att det skulle slå 1250 i slutet av en fem timmarsperiod, men nivån uppnåddes under de första två timmarna. Konstant övervakning behövs under resten av de tre timmarna om näringsidkaren planerar att behålla positionen tills utgången, eller en förutbestämd strategi ska utföras (som kvadrering av positionen) när nivån är uppnådd. De tekniska indikatorerna som diskuteras ovan bör användas för aktuella åtgärder med konstant övervakning. En stor nackdel med tekniska indikatorer är att resultaten och beräkningarna är baserade på tidigare data och kan generera falska signaler. Traders bör utöva försiktighet med detaljerad backtesting och grundlig analys för högrisk, högavkastande tillgångar som binära alternativ.

No comments:

Post a Comment